Меню сайта
Авторизация
Карта ответов
Скрыть панель
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Проверить
Показать ответы
Начать заново
Новости
Тесты
Математическая грамотность
Грамотность чтения
История Казахстана
Биология
География
Математика
Родной язык и литература
Физика
Всемирная история
Английский язык
Немецкий язык
Французский язык
Химия
Человек. Общество. Право.
Ответы
Гранты
Средне-специальное
Бакалавриат
Таблица грантов
Магистратура
Таблица грантов
Резидентура
Докторантура
Специальности
Бакалавриат
Главная
Тесты ЕНТ старый формат
Қазақ әдебиеті
Вариант 62
Предыдущий вариант
Следующий вариант
1. Кенелемін деген жігіттің
Жылқы ішінде екі арғымағы тел өсер, - қай шығарманың үзіндісі екенін анықтаңыз.
Шағырмақ бұлт жай тастар.
Жауынды күні көп жүрме.
Қоғалы көлдер, қом сулар.
Ор, ор қоян, ор қоян.
Жел, жел есер, жел есер.
2. Кеңес жазушыларының Бүкілодақтық II съезіндегі баяндамасында Жамбылдың соғыс кезіндегі поэзиясының қуатты поэзия болғандығын атап көрсеткен адамның аты - жөнін атаңыз.
Р. Роллан.
Н. Тихонов.
А. Сурков.
А. Нексе.
А. Толстой.
3. Кердері Әбубәкір Шоқанұлының туған жылын көрсетіңіз.
1843 жыл.
1845 жыл.
1858 жыл.
1841 жыл.
1818 жыл.
4. Кердері Әбубәкір Шоқанұлының шығармасын табыңыз.
«Анама хат».
«Әттең, бір қапы дүние - ай».
«Алдаушы жалған».
«Заманның опасыз халіне айтқаны».
«Мұң».
5. Керекті сөзді қойып, толықтырыңыз.
Ешкі сүйеді баласын «…» деп,
«Тастан – тасқа секірген шұнағым» деп.
Бұзауым.
Қозым.
Лағым.
Құлыным.
Боташым.
6. Кім айтқанын белгілеңіз.
"Көп сөйлеме - азбен келтір иінін.
Бір сөзбен шеш, түмен сөздің түйінін".
А. Иүгінеки.
Ж. Баласағұн.
М. Қашғари.
Әбу Нәсір Әл - Фараби.
Ахмет Яссауи.
7. Кімде - кім хикмат (философия) білімін оқып үйренуге кіріспек болса, ол ең алдымен жас болуы, ниеті дұрыс, әдепті, қайырымды адам болуы
керек, - деген пікірді айтқан –
Махмұд Қашқари.
Қожа Ахмет Яссауи.
Әбу Әли ибн Сина.
Жүсіп Баласағұни.
Әл - Фараби.
8. Кімнің сөзі екенін белгілеңіз.
Ағайынның аразы,
Елдің сәнін кетірер.
Абысынның аразы,
Ауыл сәнін кетірер.
Үмбетей.
Абай.
Бұқар.
Сырым батыр.
Төле би.
9. Кімнің сөзі екенін табыңыз.
- Қорықпа! Сиырларды ащы құдықтың басына айдап барып, жалғыздап суар да, суарғаныңды сол жерде айналдырып қуа бер, әуелі ішінің қармауы кетер, онан кейін жын аралас су кетер, ең соңында қара судың өзі кетер....
("Жиреншенің хан сынағына түскені")
Жұрт.
Хан.
Қарашаш.
Жиренше.
Қарлығаш.
10. Кісі қайтыс болғанда айтылатын салт өлеңдерін көрсетіңіз.
Жоқтау.
Сыңсу.
Той бастар.
Беташар.
Жар - жар.
11. Костылецкий, Гонсевский деген адамдардың Ш. Уәлихановқа қатысын табыңыз.
Ұстаздары.
Таныс емес.
Достары.
Пікірлестері.
Ниеттестері.
12. Көбеевтің «Үлгілі бала» кітабы қандай еңбек екенін табыңыз.
Ертегілер жинағы.
Орта мектеп балалары үшін оқу кітабы.
Мысалдар жинағы.
Өлеңдер жинағы.
Бастауыш мектеп балалары үшін оқу кітабы.
13. Көзі жұмыққа - арзан, Көзі ашыққа - маржан, - көркемдік бейнелеудің қай түрі екенін белгілеңіз.
Эпитет.
Антитеза.
Гипербола.
Литота.
Метонимия.
14. Көне дәуірдегі тіл білімінің басты салалары бойынша теориялық тұрғыдан құнды түйіндер жасаған ғылыми еңбекті белгілеңіз.
«Қисса - сул әнбия».
«Диуани лұғат ат - түрк».
«Хибатул - хақайық».
«Диуани хикмат».
«Құтты білік».
15. Көне заман ескерткіштерінің жазылу тілінің бірі шағатай тілі делінеді, оның қандай тіл екендігін көрсетіңіз.
Араб, парсы тілі.
Түрік - қазақ тілінің араласқаны.
Араб, парсы тілі араласқан түркі ру тайпасының кітаби тілі.
Ұйғыр тілі.
Қазақ - қырғыз тілінің араласқан түрі.
16. Көне түркі жазуын алғаш оқыған ғалымды белгілеңіз.
Н. Ядринцев.
В. Радлов.
В. Томсен.
С. Ремезов.
Н. Видзен.
17. Көркемдегіш құралдың қай түрі екенін анықтаңыз.
- Күндердің күні болғанда, күн артынан күн жеткенде, ай артынан ай, жыл артынан жыл өтіп, темір етік теңгедей, темір таяқ тебендей болып, өлдім - талдым, өштім - жандым...
Омоним.
Қайталау.
Символ.
Синекдоха.
Метафора.
18. Көсемсөз деген ұғымның мағынасын анықтаңыз.
Жазушылардың өмір шындығын суреттеу ерекшелігі.
Әдебиет пен журналистиканың қоғамдағы көкейкесті, өткір мәселелерді қозғайтын саласы.
Ұран сөздер.
Сан салалы жанр арқылы жасалған дүние.
Әр күнгі уақиғаны тізіп отыратын дәптер.
19. Көшпелі қазақ тұрмысын қанағат тұтқан ақындар тобын көрсетіңіз.
Қ. Мырзалиев, М. Мақатаев.
Ы. Алтынсарин, А. Құнанбаев.
С. Торайғыров, С. Дөнентаев.
Ш. Қанайұлы, М. Мөңкеұлы.
М. Абайұлы, Ш. Құдайбердіұлы.
20. Күлтегін жырының негізгі тақырыбын анықтаңыз.
Достық.
Ерлік, ел қорғау.
Діни.
Махаббат.
Мемуарлық.
21. Күлтегін, "Тоныкөк" дастандары қай ғасырдың туындысы екенін анықтаңыз.
VІ - VІІІ ғ. ғ.
ІІІ - ІV ғ. ғ.
XІ - XІІІ ғ. ғ.
ІV - V ғ. ғ.
ІX - XІІ ғ. ғ.
22. Күлтегін, "Тоныкөк" дастандарының тастағы жазулары қай жерден табылғанын анықтаңыз.
Ертіс аңғары.
Балқаш аңғары.
Іле аңғары.
Орхон - Енисей өзендері аңғары.
Жерорта теңізі аңғары.
23. Күлтегін, "Тоныкөк" жырларын жазған кім екенін белгілеңіз.
Яссауи.
Қорқыт.
Білге қаған.
Иоллығ тегін.
Тоныкөк.
24. Күншілдер өледі,
Көңілін от қарып;
Батырлар өледі,
Борышын атқарып;
Бұзықтар өледі,
Пышаққа құлшынып. - Бұл өлеңде қандай тәсіл пайдаланылғанын белгілеңіз.
Эпитет.
Синекдоха.
Қайталау.
Форма.
Кейіптеу.
25. Қ. Аманжоловтың іштей ойлану, толғану сыры сияқты, кейінге қалдырған аманат сөзіне ұқсайтын шығармасын белгілеңіз.
«Көкшетау».
«Туған жер».
«Қарыздар болмай өлейік».
«Сыйса егер өмір сыры бір жаныңа».
«Өзім туралы».
26. Қ. Байсейітов пен Қ. Шаңғытбаевтың комедиясын табыңыз.
«Беу, қыздар - ай».
«Қуырдақ дайын».
«Тойдан қайтқан қазақтар».
«Той боларда».
«Құдағи келіпті».
27. Қ. Жұмаділовтің «Қаздар қайтып барады» әңгімесіндегі Байтас шал тау асып, шекара бұзып, туған жерге өтісімен не істегенін табыңыз.
Ата - бабалар зиратына құран оқыды.
Отырып тамақ ішті.
Ауылдағы адамдарға жолықты.
Шекарашыларға берілді.
Жер ананы құшақтап сүйе берді.
28. Қ. Жұмаділовтің «Қаздар қайтып барады» әңгімесіндегі Байтас шалдың туған жерге не үшін оралғысы келгенін табыңыз.
Туысқандарына жолығу үшін.
Қайтадан жаңа өмір бастау үшін.
Жаулардан құтылу үшін.
Туған жерге жетіп өлу үшін.
Ашаршылықтан құтылу үшін.
29. Қ. Жұмаділовтің «Қаздар қайтып барады» әңгімесіндегі Байтас шалдың шекарадан өтіп, атамекендегі ескі қыстауға кіргенде не істегенін табыңыз.
Алаңсыз ұйқыға кетті.
Шекпенін төсеп, үстіне жантая кетті.
Бойтұмарын алып, сөгіп, ішіндегі бір уыс топырақты төкті.
Өткен өмірін ойлай бастады.
Су ішіп есін жинады.
30. Қ. Жұмаділовтің «Қаздар қайтып барады» туындысында жалғыз шалдың неге шегара бұзып, тау асып келе жатқанын табыңыз.
Мал ұрлау үшін келеді.
Туған жеріне келеді.
Түрмеден қашып келеді.
Адасып келеді.
Жаулардан қашып келеді.